søndag 3. februar 2013

Nye smykker

Jeg har omsider kommet igang med å lage smykker igjen. Har en del rammer og cabochons av glass, som jeg ikke helt visste når jeg skulle bruke dem, men nå har jeg altså laget 2 cameos. Den ene er med Oscar og den andre er et bryllupsbilde. Jeg synes resultatet ble veldig bra.
Jeg vurderer nå å lage disse på bestilling. Er du interessert i å få dine nære og kjære rundt halsen, er det bare å ta kontakt. Fargebilder eller svart/hvitt velger du selv. Men før du sender bildet ditt til meg, må du sende meg en mail på moffeliten.blogg@outlook.com eller legge igjen en beskjed til meg via facebook eller kommentar-feltet under her.
Prisen er kr 175,- pr/stk. Skinnsnor er inkludert. Fargene du kan velge mellom er for øyeblikket svart, lyseblå, grønn og rød. Jeg venter inn flere farger, men det vil ta litt tid.



Det ble også et armbånd i mønsteret Dronningkjede. Jeg liker dette kjempegodt og skal snart lage et i gullfarge kombinert med bronse.

1 kommentar:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.