fredag 8. februar 2013

Uprofesjonelle postbud

Jeg har aldri sett på maken. Nesten daglig opplever vi at det kommer post, som skal til andre, i vår postkasse. Jeg er skikkelig driiitlei dette nå og har skrevet klage til Posten. Håper de svarer, men jeg har tidligere sendt klage til bedriften uten å få svar, så jeg har ikke store forhåpninger.

I forgårs var jeg oppe for å hente post og der sto det faktisk 2 postbud. De virket totalt forvirrede og urutinerte. De fant jo ikke postkassene til de personene som skulle ha posten. Hadde det ikke stått noen naboer der oppe for å hjelpe til (!) med postutdelingen, vil jeg tro at de bare hadde tatt med seg posten igjen. Jeg fikk høre av naboen at de hadde brukt 10 - 15 minutter bare hos oss. Til vanlig blir det brukt bare noen få minutter når andre postbud deler ut her.

Jeg fatter fakert'n ikke hva som er i veien med Posten. Hadde andre selskap drevet slik, hadde de mistet konsesjonen.

Håper virkelig de gjør det...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.