mandag 13. oktober 2014

Just dropping by to say...

...at i morgen kommer det bilder av julesmykkene som jeg har sittet og puslet med i dag. Jeg forsøkte å ta bilde med mobilkameraet, men det ble så dårlig at jeg ikke har lyst til å vise bildene.

Det blir derfor lagt ut bilder i morgen da jeg skal se om jeg kan få fotografert smykkene utendørs istedet. Jeg er for lat til å rigge blitsanlegget.

 I dag sendte jeg den siste pakken med denne rundens revesmykker. Det er godt å være ferdig, men i midten av november braker det løs igjen. Jeg har 60 forhåndsbestillinger og 10 stykker på Reservelisten, så det kommer til å gå i samlebåndfart for å bli ferdig og få sendt ut alle innen klokkene ringer julen inn.

Jeg har ultra-svær prestasjonsangst. Jeg har jo laget smykker på bestilling før, men ikke i disse mengdene og med min selvtillit og redsel for å skuffe folk, går jeg rundt og er stresset PÅ FORHÅND. Jeg stresser noe voldsomt for tiden da jeg er livredd for at smykkedelene fra Kina ikke skal komme før uti midten av desember. Skjer dette, må jeg ansette min kjære til å hjelpe meg.

Jaja, det vil helst gå bra. Tror jeg..

Jeg kommer tilbake med mer smykker i morgen. CYA <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.