tirsdag 14. oktober 2014

O Jul Med Din Glede - Julesmykker




Litt før tiden, men de siste to dagene har jeg sittet og laget litt julesmykker. Jeg vurderer å lage en liten kolleksjon som jeg skal ha ut i butikken min før jul. Jeg får se hvordan tiden strekker til i november. Isåfall må jeg bestille flere deler.

Det er utrolig koselig å holde på med dette og mens jeg jobbet, satt jeg og nynnet på julesanger - av alle ting. Jeg planlegger også litt nye smykker til juletreet. Nå tror dere sikkert jeg rabler, men ifjor laget jeg faktisk anheng med bilder til å ha på treet og det ble kjempefint. Jeg laget et av Oscar ifjor og iår blir det nok et bryllupsbilde av oss, som skal henge på treet.

Her er hvertfall julesmykkene:

Det er godt å holde på med litt andre ting enn bestillinger også. Jeg har ikke så mye å gjøre på mens jeg venter på smykkedelene. Jeg gleder meg til å dykke ned i revehoder og bli fokusert på det som skal gjøres. De siste dagen har jeg gått og designet smykker i hodet mitt. Dette er også smykker som skal selges til inntekt for DBN, men de må komme til neste år. Jeg gleder meg sånn til å gå igang med neste prosjekt at jeg nesten har lyst til å sette meg rett ned og tegne og drømme, men slikt har en gammel, travel dame ikke tid til.

Etter en lang tid som "friskmeldt", har nå ryggen skåret seg til de grader igjen. Det blir nå en ny runde med kiropraktor-besøk, men en må nå regne med sånt når man sitter bøyd over smykke-arbeidet time etter time.

Nå har jeg strøket alt som heter skjorter og skal nå kaste meg over kle-sorteringen i den svære klehaugen på sofaen.

Ha en fin høstkveld alle sammen.

2 kommentarer:

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.