onsdag 1. oktober 2014

Smykker På Vei...


Av og til er jeg flink på Ebay, eller kanskje jeg heller skal si heldig. Jeg klarte å vinne budrunden på dette anhenget og jeg ble positivt overrasket da jeg fikk det i posen i dag. Det er helt nydelig.

Jeg går nå og lurer på om jeg skal lage et halskjede med dette som anheng og selge det, auksjonere det, eller rett og slett ha det selv. Jeg har egentlig nok halssmykker, men jeg tviler på om jeg egentlig klarer å få solgt det siden jeg betalte skjorta og halve armen for dette anhenget som er skåret ut i rosa aventurin.

Hvor mye jeg betalte for dette, vil jeg ikke si, men det var ganske mye som sagt.
Det er egentlig et under at jeg kom på å følge med på budrunden på akkurat dette anhenget. Når jeg hiver inn et bud, har jeg en lei tendens til å glemme at jeg har gjort det og jeg har derfor gått glipp av en mengde fine anheng og jeg gremmer meg noe grenseløst over dette, men nå er dette anhenget mitt og jeg får se hvordan kjedet bli seende ut til slutt.

Smykkesalget
I dag ble 3 smykker levert på Posten. De går nok ikke før i morgen da jeg var litt sein med å levere posten fra meg. Jeg har kjempenerver og prestasjonsangst de luxe. Jeg har aldri hatt så mye å gjøre på smykkefronten som jeg har hatt disse dagene, men gøy er det.

Det som ikke er så morsomt, er at Epla tar kr 22,50 i provisjon for hvert smykke som jeg selger. I tillegg kommer jo portoen som jeg betaler av egen lomme. Skulle jeg trekt fra alt dette, hadde det nesten ikke blitt noe igjen til Dyrebeskyttelsen, derfor må jeg dessverre gjøre noen tiltak.

På den neste runden, som starter om ikke så mange dagene, må jeg dessverre ta betalt for portoen. Den kommer til å komme på toppen av kr 150,- som smykkene koster pr dags dato. Jeg vil ikke gjøre det, men jeg hadde glemt at Epla, som sagt, tar betalt for salget.

Jeg håper likevel at dere er med og støtter den viktige kampen mot pelsdyroppdrett allikevel.

På fredag/lørdag legges reve-smykkene i sølv og gull ut for salg igjen. Smykkene er, som dere sikkert kommer til å se av prisen, ikke i ekte sølv og gull. Jeg har 3 stk i sølvfarge og 2 stk i gullfarge. Disse er de siste for nå, men jeg regner med at disse samt Make-A-Stand-smykket blir lagt ut i god tid før jul.
Jeg planlegger også et ungdomssmykke, som vil mest sannsynlig bli lagt ut samtidig. I tillegg planlegger jeg nye smykker som skal ut til neste år. Også til innekt for DBNs kamp mot pelsdyroppdrett.

Så det er bare å følge med.

Ha en finfin onsdagskveld videre. §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.