onsdag 16. januar 2013

Bursdagsgave

Stakk en tur til Fyllingsdalen i kveld for å kjøpe bursdagsgave til nevøen vår, som fylte 10 år forrige uke. Gaven kommer litt sent, men den kommer godt. Vi fikk gaven til røverpris siden det er salg nå. Vi får håpe at han liker den...


Ellers har jeg kuret i 2 dager nå og det går bra selv om jeg holder på å dø på meg fordi jeg er så sulten. Har spist ca 500 kalorier i dag, så jeg går sterkt ut. Det har ikke blitt noe særlig trimming fordi jeg har mistet øreproppene til mobilen. Elsker å høre på klassisk musikk/opers når jeg er ute og trimmer. Jeg kommer til å kjøpe nye i morgen så da skal jeg ut og gå igjen. Kjøper nye ørepropper ca en gang pr år. Enten roter jeg dem bort, eller så blir de ødelagte.

Har også fått inn litt flere toggels som skal legges ut for salg i butikken min. Jeg har ikke tid til å gjøre dette i kveld. Jeg får se til helgen om jeg ikke kan få snudd meg rundt og lagt de ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.