søndag 27. januar 2013

Ukens bilde

Det blir lite blogging på meg for tiden. Jeg har fått en senebetennelse i hånden og går med skinne for å holde hånden i ro. Det er ikke så enkelt å skrive med denne på seg. Jeg var til diabetes-kontroll på Haukeland for noen dager siden og fikk Brexidol. Dette medikamentet kommer jeg ALDRI til å bruke. Dette stoffet er livsfarlig. Det kan gi sterke magesmerter og enkelte har blitt så syke av dette at de måtte kjøres til akutten og med hensyn til min dårlige mage, så har jeg ikke lyst til å forsøke tablettene engang.
Legen sa han skulle skrive ut et annet medikament som ikke var så farlig, men allikevel fikk jeg Brexidol. Hva han tenkte på, vet jeg ikke.

Anyway. Ukens bilde tok jeg da vi var på Fedje for å fotografere Tall Ships Race.

Dato: 08.08.2008
Kamera: Canon EOS 350D
Blenderåpning: 7,1
Lukkerhastighet: 1/500 sek
Iso: 200
Eksponeringskomp: -0,7
Brennvidde: 18 mm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.