torsdag 31. januar 2013

Gutten vår kom hjem i dag

I dag var jeg å hentet urnen. Det var en rar følelse, plutselig var alt kommet så nær igjen. På veien hjem passerte jeg flere hunder, som var på tur med eierne. Så mange hunder tror jeg aldri jeg har truffet på på strekningen fra posten og hjem. Høres sikkert rart ut, men det virket som om Oscar forsøkte å fortelle meg at livet går videre.

Den 16. mars skal asken spres. Det spørs om vi klarer det. Det føles så godt å ha han hos oss igjen, selv om han er blitt til aske.

Alt dette er nok en sorgreaksjon og er helt normalt. Det kommer til å gå over. Vi gleder oss veldig til at lille Tilly skal komme til oss, men det blir ikke før til neste vår. I løpet av høsten skal vi kontakte flere oppdrettere slik at vi kan få en god og frisk hund.




Oscars liv i bilder og musikk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.