tirsdag 1. januar 2013

Oppe-sitter

Nå er klokken 0245 og jeg er fremdeles ikke i seng. Jeg har lagt inn et bud på noen nydelige smykkelåser på ebay og jeg sitter oppe for å følge med på om det er noen som byr over meg. Jeg SKAL ha disse låsene og gir meg ikke. Jeg kommer til å by som bare fy for å få tak i dem. Nå er det ca 40 minutter til auksjonen er ferdig, så det skal bli spennende å se om jeg lykkes.

Det har vært en svært avslappet kveld. Vi var ute på luftetur med Oscar kl 22 og en ny en 0030, siden han hadde spist hundepølse og drukket gangske mye. Det smalt nyttårsraketter rundt oss, men han brydde seg ikke. Da klokken var 24 satt han på mammas arm og fulgte med på nyttårsrakettene. Etterpå sovnet han mens det smalt som verst.

Oscar i kjent positur 
under rakett-oppskytingen


Typisk avslappende nyttårsaften hos oss

Mens jeg holdt på med middagen i dag, som ble eksepsjonelt god, om jeg må si det selv, ringte det på døren og utenfor stod de 3 koselige julebukker. Det var så kjekt å få slikt besøk. Heldigvis hadde jeg julekaker i huset, jeg hadde jo helt glemt julebukkene. Får prøve å huske det til neste år.

Er de ikke skjønne?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.