lørdag 19. januar 2013

Gamle julekort

Jeg har så og si bestemt meg for å begynne å samle på gamle julekort fra 50- 60- og 70-tallet. Gjerne elder også. Tidligere samlet jeg på prospektkort, men sluttet med dette og solgte samlingen. Det ble for mange til slutt.
Jeg var innom siden til Det Gamle Norge på Facebook og fant utrolig mange koselige, gamle bilder. DER var det mye å minnes.

Jeg har lagt inn annonse på Finn.no. Her er linken:

http://www.finn.no/finn/torget/onskes/annonse?finnkode=39384472&kwUnica=julekort

Hvis du har noen julkort fra nevnte tidsrom som du har lyst til å bli kvitt, er det bare å gi meg et ord. Jeg blir glad hvis du har noen du vil bli kvitt. Prisen blir vi enige om.
Du kan også legge igjen en melding i kommentarfeltet under.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.