mandag 14. januar 2013

Hentet pakke i dag

Endelig kom pakken som jeg har ventet på. Den var full av lekre mobilskall. Jeg elske spesielt det med påfuglen og det hvite quiltede. Jeg vurderer nå om jeg skal ta disse inn i butikken min. Hva synes dere?



Min faboritt




Jeg fikk også tak i et Missoni-skjerf. Det er skikkelig nydelig, stort og varmt. Tror jeg betalte 399 kroner for det. Vel verdt prisen.
Jeg var skikkelig heldig med dette kjøpet, fordi Missoni-klærne og accesoirene var ikke før kommet i butikken før de var borte. Skjerfet er kanskje litt for tjukt for min korte hals. Ansiktet forsvinner liksom i det, men det er fint for det.

Med glitter

Jeg har også vært i kontakt med Hjelpemiddelsentralen. Jeg tror jeg må ha nye briller og pga synet mitt og bakgrunnshistorien min, har jeg fått disse på Hjelpemiddelsentralen. Nå vet jeg ikke hvordan systemet virker nå som jeg er gift, men jeg får satse på at det går bra.

Jeg har merket at jeg ser veldig dårlig den siste tiden. Jeg har vondt i hodet og blir fort trett i øynene og det er jo et typisk tegn på at en trenger sterkere briller. Det er litt trist at synet mitt har blitt verre. Det er jo en typisk komplikasjon ved diabetes og øynene mine er fulle av arr etter alle laserbehandlingene som jeg hadde på 80-tallet fordi netthinnen var iferd med å løsne. Har heldigvis ikke hatt noen behandling siden.
Alder er jo også en grunn til at synet blir svakere, så jeg håper det går greit å få nye briller...


2 kommentarer:

  1. Jeg har veldig lyst på et sånt skall med påfugl. Kan du ikke få dette inn i butikken? Hva heter butikken din?

    SvarSlett
  2. Hei Gh
    Det kan jeg sikkert ordne. Butikken min heter Moffelitens Verden og finnes på Epla. Adressen dit er http://moffelitensverden.epla.no

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.