mandag 21. november 2011

Så gjør vi så når vi bader vår hund...

Har nettopp kommet tilbake etter å ha vært en uke i Rosendal for å treffe og stelle hunden. Det var så godt å se han igjen. Dessverre har jeg vært uten pc den uken, så jeg har hengt etter med bloggingen.
Dagen etter jeg kom til Rosendal, ble Oscar klippet. Dagen etter badet, føhnet og reinklippet. Det er en ganske tung jobb for skuldrer og rygg, men han ble ganske fin da. Litt for kort men men, det vokser ut igjen. Selve badingen kunne han, etter hans mening, vært foruten. Men føhningen etterpå elsker han.
Her er bildene som ble tatt under prosessen:







Nå ser han ganske skallet ut, men grunnen til dette er at han bruker kortison pga allergi. Pelstap er desverre en av bivirkningene av dette medikamentet. Han har også lagt på seg en del (dette er også pga kortisonen), men han er nå satt på slankefor. Jeg gleder meg til å hente han. Det var ikke mulig å ta han med meg til byen denne gangen heller. Jeg har både legetime og kiropraktor-time denne uken, men jeg har ikke gitt opp håpet enda...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.