tirsdag 22. november 2011

Shopping og middag

Så var jeg ferdig med denne dagen og godt er det. Jeg er helt utslitt etter denne aktive dagen. Den startet med en kraftig føling på morgenen. Etterpå var det å stå opp og stelle seg før jeg tok bussen inn til sentrum kl 1120. Jeg skulle rekke bussen til legesenteret kl 1220 for så å rekke legetimen min som var kl 1320. Trodde jeg...
Det viser seg at da jeg meldte meg i luken, var jeg 1 1/2 time for tidlig (hurra), så jeg ble sittende å vente og vente. Jeg hadde gjort avtale med en kamerat at vi skulle spise i byen ca kl 16. Tur i gamle-leiligheten samt å hente post på postkontoret ble det ingen tid til.
Jeg kom hvertfall til byen i tide og måtte en tur på Cubus for å handle hansker og lue. Da jeg så ut av vinduet i dag tidlig, så det ut til å være mildt og fint. Dengang ei. Da jeg kom ut av blokken holdt jeg på å dø på meg. Det blåste en iiiiiskald nordavind. Pga dårlig tid hadde jeg ikke mulighet til å gå tilbake for å hente varmeutstyret, så jeg gikk rett til bussen. Som sagt, kjøpte jeg en lue på Cubus. Det viste seg at den hjalp ikke i det hele tatt. Vinden blåste rett gjennom, så det ble en tur på HM for å kjøpe en skikkelig en.
Jaja, jeg fikk hvertfall 3 ting fra Cubus med meg. Det var 3 for 2-tilbud, så jeg kjøpte likså godt et tubeskjerf også. Er ikke vits i å ikke benytte seg av gode tilbud.




Dagen ble avsluttet med kjøttkaker på Lido. Jeg kan varmt anbefale denne kafeen/restauranten hvis du er glad i mat som er hjemmelaget. Kjempegode kjøttkaker. Er du i Bergen en gang så ta turen oppom denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.