søndag 27. november 2011

Julestemning

I dag var det kalkun med tilbehør til middag. Selv om selve kalkunen ble litt tørr, var det allikevel godt. Den ble servert med mandelpoteter, svisker, stekte epler, appelsiner, Waldorf-salat, sennep og fløtesaus. Spiste som vanlig ALTFOR mye.


(Grunnen til at bestikket uteblir her er at vi ventet på at det skulle bli ferdig i oppvaskemaskinen)

Neste søndag får vi besøk av en kamerat av meg. Da står det røkt pinnekjøtt og tilbehør på menyen. Gleder meg.
I morgen skal jeg en tur til sentrum for å se etter litt mer julepynt. Jeg trodde jeg hadde så mye, men etter at jeg kom i denne leiligheten "forsvinner" pynten litt siden stuen er større en den jeg hadde. Jeg skal også kjøpe litt utstyr på Panduro for å lage bordpynt til middagen neste helg.
Jeg har hvertfall pyntet litt, men jeg GLEDER meg til å shoppe uansett hva det er...

En av mine 2 søte sitte-nisser

Mine søte små musikkengler har fått plass
på pianoet

Denne er gammel. Jeg arvet den etter min mormor.
Husker at jeg som liten pike var helt fascinert av denne
siden den glitret så fint.

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Flott blogg du også har :) Det juleserviset er helskjønt!

    Ha en fortsatt fin adventstid!

    SvarSlett
  2. Takk for det. Koselig med besøk §:o)

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.