onsdag 2. november 2011

Går det an???

Hva i helsike er det som går av folk som gjør noe slikt?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10023471

De må være totalt degenerert. Tenk å rane noen som er handikappet. Jeg kan ikke fatte hvordan sånne folk tenker. Hadde jeg fått tak i den fyren skulle han ikke få dø i synden. Jeg tror slike folk bare må komme fra en annen planet hvor sånt er hverdagskost. Nok en gang er det en utlending som står bak. Går det ikke an å få disse som begår kriminalitet ut av landet for godt? Neida, her må vi være forsiktige. Stakkaren som måtte gjøre dette ranet har hatt det så vanskelig. Det er jo klart at han må gå hjelp til å behandle traumene som han har fått. Det er ikke så viktig med ofrene. De klarer seg alltid...
For en del år siden jobbet jeg hos en vetrinær i Bergen. En dag jeg var på jobb og skulle ned på Mekka (tror jeg det het da) fikk jeg et diabetes-anfall. Under dette anfallet var det noen som så sitt snitt til å stjele lommeboken min. Jeg hadde da fått litt penger som skulle brukes til å kjøpe dåpsgave til min lille niese. Fatter ikke at noen mennesker kan være så simple.  !:o(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.