mandag 7. oktober 2013

Adventskonkurransen

Det blir adventskonkurranse i år igjen. Jeg har sittet og tenkt litt og premien er nesten bestemt, eller så godt som bestemt. Det eneste jeg vil si, er at det blir en elektronisk dings som jeg tror alle vil ha glede av. Så kan dere nå gjette på hva det er.

Kanskje ikke så lett å se, men forsøk for det

Jeg skal igang me å lage en egen FB-side for Moffelitens Verden. Problemet er at jeg ikke har tid til å gjøre det. Før jeg starter opp siden, er jeg nødt til å samle sammen bildene av de aktuelle smykkene samt bildene som blir brukt som eksempler på foto-restaureringen min. Hjemmesiden www.moffeliten.com, er ikke i bruk lengre. Jeg er så misfornøyd med hvor vanskelig det er å redigere denne siden, så her må jeg i tenkeboksen en stund.

Tilbake til konkurransen:
Denne vil starte opp rundt 1. søndag i advent og det vil være 2 konkurranser pr uke. Om jeg skal ha en 2. og  3. premie, vil jeg komme tilbake til hvis/når jeg har bestemt meg for hva det blir.

Jeg håper at dere, mine kjære og trofaste lesere har funnet tilbake til meg etter at jeg endret adressen til bloggen min og at dere vil være med på konkurransen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.