søndag 27. oktober 2013

Liste over mine liker ikke...

Vi har nettopp vært en tur på Peppes Pizza (!) for å spise og jeg har kommet til en konklusjon og det er at jeg IKKE like pizza. For meg ser det ut som om noen har kastet opp utover et lefsestykke. Selv om jeg valgte vegetar-pizza, hjalp det ikke.

For det første fikk vi feil pizza og for det andre, fikk vi ikke kaffien som vi bestilte. Det var nok til at undertegnede ble mer enn sur og gikk rett etter at vi hadde betalt.

Jeg har masse både "liker ikke" og "liker", men akkurat ikveld har jeg lyst til å lage en liste med det førstnevnte og for å begynne med noe, starter jeg med nettopp det vi spiste ikveld.

1. Pizza og hamburgere OG pølser
2. Danseband
3. Korpsmusikk.
4. Korsang (type bygdekor)
5. Tore Strømøy
6.  Folk som mener at man skal leve livet og ha andre verdier enn man har selv.
7. Folk som forsøker å trykke deg ned.
8. Misunnelse
9. Sjalusi
10. Baksnakking
11. Countrymusikk (norsk danseband-country)
12. Dyremishandlere
13. Folk som synes de er guds gave til verden
14. Folk som tar altfor mye mental plass.
15. Folk som spør deg ut.
16. Skinnhellighet
17. Janteloven (som er svært så sterk enkelte steder...)
18. Folk som ser ned på deg.
19. Folk som snakker deg etter munnen.
20. Harry-handlere
21. Såkalte "kose-lune"-tv program (se punkt 5).
22. Foreldre som lar små barn (ned til 10 år) kjøre moped (vet om en som gjør det)
23. Folk som ser ned på deg fordi du har det litt bedre og mer penger enn dem selv.
24. Hurtigruten minutt for minutt (boring!)
25. Sommeråpent minutt for minutt (enda mer booooring!)
26. Pakking
27. Selvskading (ufrivillig).
28. Folk som forteller deg hvordan du skal se ut.
29. Bygdedyret (se pkt 4)

Sånn. Det var det meste av det jeg IKKE liker. Nå skal jeg forsøke å få varmen i meg etter at jeg har holdt på å fryse ihjel på restauranten.


Om ikke så lenge kommer det en "liker" liste, så følg med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.