søndag 27. oktober 2013

Liste over mine Liker

For å veie opp mot innlegget mitt igår, legger jeg ut denne Liker-listen.

1. Varme sommerdager
2. Varm sommervind
3. Roseduft
4. Bris og yr i ansiktet
5. Havet
6. Opera
7. Klassisk musikk
8. Designer-klær
9. God parfyme
10. Chanel
12. Krim
13. Koselig kveld med ost, kjeks og rødvin sammen med min kjære og gode venner
14. En europeisk film (liker ikke de amerikanske)
15. Penger (kan ikke komme utenom)
16. Status
17. Bilen vår (MB E-klasse 2012 Avantgarde)
18. Ligge ved siden av min kjære i sengen mens vi begge leser samme boken på den samme ipaden.
19. Julefeiring sammen med min kjære
20. Askersund og Asker
21. Minnene fra min barndom i Kalvåg
22. Meldinger på fb fra venner og slekt
23. Hunder
24. Hester
25. Amarula
26. Veldedighet
27. Gjøre andre glad
28. Latterkrampe sammen med min kjære (det er det masse av)
29. Gode venner
30. Min svigerinne og tantebarna
31. Shopping
32. Fine klær og merkevesker
33. MIN KJÆRE EKTEMANN

Sånn. Nå regner jeg med at jeg har veiet opp for det negative igår....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.