onsdag 9. oktober 2013

Biltilsynet neste

I går kom brevet som jeg har ventet på. Jeg har fått dispensasjon for førekort kl B. Jeg er nemlig nødt til å søke fylkeslegen om dispensasjon pga noe tullete regler vedr. medisinene som jeg bruker.

Heldigvis såg alt bra ut da jeg var hos legen for å fylle ut søknaden. Jeg kan til og med kjøre bil uten briller, det har jeg aldri opplevd før. Siden jeg fikk sertifikatet, har det alltid stått på kortet at jeg er nødt til å bruke briller under kjøring. Siden jeg slipper nå, kan jeg bruke de stilige Dior-solbrillene mine i bilen (kjøpte nye solbriller i sommer).


Nytt armbånd
Selv om jeg ikke ser så godt på nært lengre, klarte jeg, etter mye mysing og ved hjelp av ett øye, å lage et nytt armbånd. Dette er i Malakitt, min absolutte favorittstein.


Jeg kan ikke forstå hvorfor norske smykkebutikker på nett ikke tar inn disse vakre steinene. Jeg kjøpte mine på Ebay og vurderer nå om jeg skal ta inn noen av disse i Epla-butikken min.

Jeg er også straks ferdige med julesmykkene. Nå skal jeg lage gaveeskene som disse skal leveres i så snart jeg har fått ryddet smykkedelene bort fra  arbeidsbordet.

Nå får jeg hoppe i dusjen og begynne dagen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.