fredag 11. oktober 2013

Sykeste dagen ever...

Du store min. I dag har kroppen min levd sitt eget liv. Hvertfall blodsukkeret. Jeg våknet om med skyhøyt sukker, over 30 i tillegg til skikkelig blautamage. Jeg måtte jo til med ekstra insulin og satt ca 8 enheter, som gjorde at blodsukkeret stupte siden jeg ikke klarte å få i meg mat. Jeg var nødt til å krype når jeg måtte på badet. Beina bar meg ikke.
I tillegg til dette, var jeg også kvalm, men var nødt til å få i meg ganske mye saft siden blodsukkeret plutselig datt til 4.



Nå er jeg bedre. Jeg har klart å få i meg et par skiver, men jeg er fortsatt sinnsykt svimmel. Jeg har ikke fått gjort noen ting i dag, men av og til må man bare avskrive enkelte dager. Det var trist siden det var så fint vær i dag, men vi får nå nye sjanser.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.