fredag 25. oktober 2013

Nye gensere

Etter at jeg var hos frisøren igår, ble det litt shopping. Jeg tenkte at, ettersom jeg har fikset håret, hadde det vært greit med noen nye gensere også. Det beste med disse, er at de er fine og veeeeldig rimelige.

HM
kr 149,-

Lindex
kr 299,-

Lindex
kr 299,-

Det er ikke så ofte jeg ser på priser når jeg handler, men jeg likte disse genserne veldig godt. Den fra HM er litt i største laget. De hadde ikke flere av den i min størrelse, men egentlig så gjør det ingenting fordi genseren er så god å ha på seg og av og til er det deilig å ta på seg store plagg.

Ny fotografering
Akkurat nå hviler jeg ryggen litt før jeg skal igang med å sette opp blitsanlegget på nytt. Jeg skal fotografere om igjen de fleste av halskjedene som jeg har lagt ut for salg på Epla (ikke julesmykkene denne gang). Jeg er så misfornøyd med kvaliteten på fotoarbeidet som jeg gjorde, så nå skal jeg bite tennene sammen og gå igang på nytt.

Wish me good luck...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.