onsdag 30. oktober 2013

En gaveeske

Jeg har ikke tall på hvor mange gaveesker jeg har laget til bestillingene jeg har fått inn iår, men mange er det. Nå er jeg ferdig med en juleeske, men skal lage noen til. Det er godt at jeg bruker limstift, ellers hadde jeg gått i en evig rus og blitt løsemiddelskadd i tillegg.

I dag har jeg fått sendt to av eskene m/innhold, en til nord norge og en til østlandet. Jeg blir glad hver gang jeg kan dra på postkontoret for å sende smykkene som jeg har laget og håper at mottakerne liker det de får. Jeg har hele tiden prestasjonsangst og redd for å lage en dårlig vare, men det gjør meg til et petimeter og i denne forbindelsen er det jo bra.

Jeg håper at jeg får tid til å lage noen gaveesker for salg, det hadde vært gøy, men jeg får se innimellom slagene.



Til innmaten i eskene

Jeg har også gått rundt og lurt på om jeg skulle lage en tutorial på hvordan man lager gaveesker. Det er utrolig gøy og når man først kan kunsten, kan man ikke la være å lage MANGE esker. Jeg gjorde hvertfall det da jeg lærte meg kunsten.

Jeg skal også lære meg å lage andre typer esker, men det får jeg ta etter jul når ting har roet seg litt ned. Jeg skal jo også gå igang med å lage en katalog som skal sendes ut i forbindelse med julevarene, men om jeg får tid til akkurat det, det får tiden vise...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.