tirsdag 18. november 2014

Fremskritt i revesaken

Nå er revesaken på gli. Leverandør nr 2 har endelig gitt et livstegn og jeg venter nå på at de skal sende meg en faktura slik at jeg kan betale for å få fraktet disse berømmelige revene med DHL.  Jeg er jo litt engstelig for at det bare er noe de lover og ikke kommer til å holde, men jeg kan jo ikke gjøre annet enn mitt beste slik situasjonen er nå.

Jeg ringte også Tollen, men de kunne ikke hjelpe meg. Det er Posten som har med disse forsvunnede revene å gjøre. Jeg sendte dem en mail i går, som de ikke har svart på, men jeg regner med at de trenger litt tid på seg til å finne utav denne saken.

Det skal bli virkelig godt å få revene i hus. DA kan jeg omsider slappe av og puste med magen igjen. 

Jeg tror ærlig talt ikke at jeg hadde passet som f eks avdelingsleder i en bedrift. Jeg hadde klikket av alt som hadde gått galt og som MÅTTE ordnes opp i mens folk på avdelingen trengte akutt hjelp med ting. Når jeg blir stresset, setter jeg meg rett ned og glor tomt uti luften. Akkurat som om det skulle hjelpe da. Hihi. Det er vel en måte å klarne tankene på.

Jeg er glad jeg er hjemmeværende.

Tror jeg kanskje...

1 kommentar:

  1. Heisann
    Så fine reveanheng du lager smykker av.
    Posten ja. Er et eget kapittel for seg. På jobb kommer nesten all post frem etter en uke. Det er ganske slitsomt, siden jeg bestiller til kunder, som kanskje skal ha noe til en bestemt tid.
    Jeg ringte posten på mandag, og etterlyste et brev, som skulle vært her for en uke siden. Ikke mye hjelp der. Hadd det vært en pakke, kunne de spore den opp.....
    Jeg sa den ble sendt som brev siden det hastet for en kunde, og det skulle ta en dag. Den kom altså frem i dag :(
    Lykke til. Håper de plutselig dukker opp......
    Og så får du prøve deg på sjal. Det er kjempeenkelt .

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.