onsdag 12. november 2014

Mistet følelsen

I dag har jeg en merkelig følelse, eller det er vel en mangel på følelse. 
Jeg våknet opp med en følelsesløs lillefinger. Jeg har viftet, gnidd og ristet, uten at jeg har klart å få noen reaksjon i den. Jeg klarer å bruke den, til en viss grad, men jeg skriver litt feil her jeg sitter pga at jeg ikke har kontroll på den.

Den er helt merkelig å ta på. Den kjennes ut som en død kjøttflik og egentlig kjennes den litt "morsom" ut. Jeg ler hvertfall godt når jeg skal prøve å bevege på den da den beveger seg i "alle" retninger.

Jeg har nok en morsom, liten nerve som har kommet i klem og jeg regner med at den vil komme løs igjen i løpet av dagen.

Pga denne fingeren som ikke vil våkne, våknet jeg selv klokken 5 i dag tidlig. Nå er klokken 08:30 og jeg er trett som et fly, men jeg får ikke sove. Ikke om jeg lå opp ned i sengen. Jeg har sittet og sett en film (fin måte å starte dagen på) mens jeg drakk kaffe og spiste GodMorgen Zero yoghurten min.

Kanskje jeg skal hoppe klærne og ta meg en spasertur slik at jeg får systemet igang.

Jeg får tenke på det...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.