lørdag 15. november 2014

Julens Negler

Mens jeg går rundt og venter på disse evinnelige revene som aldri dukker opp, har jeg funnet ut hvilke utseende jeg skal ha på neglene mine til jul.

Det blir nemlig disse. Jeg synes disse er de peneste av alle neglene som jeg har googlet. Det eneste jeg vil endre på, er fargen på stempelet ytterst på neglene. Jeg skal ha gull hele veien. Jeg har sagt ifra at jeg skal ha noen fantastiske negler til jul, men det blir ingen sak for den flinke negledesigneren min.

Jeg har funnet litt flere juleinspirerte negler. Kanskje dere finner noe som kan inspirere dere...?



Også en julegenser
I går fikk jeg en fin julegenser i posten. Den blir fin å bruke i desember. Jeg har lenge vært på jakt etter litt julete klær og denne genseren kommer med 3 forskjellige mønstre.

Denne søte julegenseren finner du 
Jeg har også investert i litt bodylotion og parfyme de siste dagene, men det får jeg komme tilbake til. Nå må jeg kaste meg over smykkelagingen mens jeg gremmer meg over de manglende revene...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.