søndag 9. november 2014

Hyl, Skrik, Vrææææl!!!

I dag er det helt og absolutt håpløst. Jeg har bare klart å lage til ET anheng. Øynene mine streiker så til de grader. Det er bare tåke og det er helt umulig å få stavene som perlene sitter på, til å bli slik jeg vil ha dem. Jeg har nå ødelagt 50 staver og er gått tom, så i morgen må jeg en tur til Panduro for å kjøpe nye.

Jeg er antagelig svært sliten i øynene. Det tar veldig på å slite for å se skarpt og jeg kan heller ikke sjele lengre og det er jo viktig når man skal samle blikket på ett punkt. Jeg har nå bestemt meg for å søke hjelpemiddelsentralen om lesebriller. Jeg har jo fått hos dem før.

Jeg kommer også til å kontakte øyelegen i morgen for å se om de kan hjelpe meg. Hvis jeg forsøker å sjele, gjør det utrolig vondt i øyemusklene, så jeg antar at jeg trenger en eller annen øvelse for å få til denne sjelingen. Ellers ser jeg jo bra nok til ikke å bruke briller i det daglige, men jeg er blitt forferdelig langsynt og kan heller ikke lese, SELV om jeg har briller med styrke +5. Disse brillene kjøpte jeg på en brillebutikk. Det var slike billigbriller som hang på et stativ.

Det som ER positivt, er at gaveposene har ankommet. Estimert leveringstidspunkt var 15 desember, men igår dukket de opp. Jeg synes de er utrolig fine med gull- og sølvtråd. De skal bli fine å legge smykkene i.

Jeg har også funnet frem smykkedelene til de 10 som blir trukket ut til å få en liten oppmerksomhet i pakken som de får tilsendt fra Moffelitens Verden. Jeg vil ikke si annet enn at det er julerelaterte produkter.

Siden jeg ikke har flere staver igjen, blir det å sette de anhengene som er ferdig, på kjede. Det ser jeg heldigvis godt nok til.

Håper jeg får innvilget nye briller, ellers får jeg bytte ut øynene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.