torsdag 6. november 2014

Revehodene har ankommet...

Men det er et stort MEN. Det viser seg at jeg ikke hadde oppdatert bestillingslisten. Da jeg hadde gjort det, fant jeg ut at jeg hadde bestilt for få revehoder, så igår ble det sendt en bestilling på 14 nye hoder. Slik er det når det går litt fort i svingene innimellom.

Jeg venter fremdeles på lampwork-revene, men jeg antar at de er rett rundt hjørnet.

Litt frustrert...?
Når man holder på med en så stor produksjon, finner man ofte ut at man mangler både det ene og det andre. Det jeg mangler mest, er ordenssans. Ting forsvinner mellom fingrene mine.

Jeg kjøpte 5 meter med syntetisk skinnsnor på Ebay og la den sammen med de andre skinnsnorene, men tror dere at den lå der da jeg skulle bruke den? Neida, den er forduftet som dugg for solen. Jeg har leitet og leitet, både på de sannsynlige og de mindre sannsynlige steden, men snoren er bare borte.

Det gjorde at jeg ble nødt til å hive inn en bestilling i går. Denne gangen bestilte jeg fra USA og jeg håper at leveransen vil gå fortere enn fra Kina der postgangen kan ta 1 måned og vel så det.

Jeg har også sluppet opp for sølvkjeder og hun jeg har kjøpt disse av, har ikke flere på lager. Jeg sendte henne en melding og håper at hun kan få disse inn på lageret igjen. De passer så bra til anhengene da kjedene er lys sølvfargete.

Jaja, slik er det vel å drive business. Ting går ikke alltid etter planen og det er ofte èn ting som går galt pr dag, men jeg får se lyst på det enn så lenge og leve i håpet.

Tror jeg da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.