tirsdag 24. april 2012

ASKERSUND!!!

Nå er hotellet i Askersund bestilt. Vi klarte bare ikke å la være. Vi har jo kjærlighets-historien vår derfra. Det var der min kjære sa at han elsker meg for første gang og det var der han fridde. Så dere forstår sikkert at dette stedet betyr veldig mye for oss. Vi gleder oss virkelig til å dra av gårde.
Det er merkelig, men jeg får en slags euforisk følelse når jeg har satt meg i bilen og vi starter opp. Det kjennes om om hundreogfjerten sommerfugler raser rundt innvendig. Bare turen bort der er en glede.

Det er sikkert mange som ikke skjønner hva som er så spesielt med Askersund. Det er jo ikke noe action der, men det er nettopp det som er så deilig. Der finner vi virkelig roen. Jeg kan sitte og glo ut av vinduet leeeenge og bare koble helt ut. Jeg tror ikke vi hadde trivdes i syden eller andre lignende steder.

Her er brosjyren i pdf hvis det er noen som har lyst til å kikke litt. Forstår dere nå hvorfor vi er så glad i dette stedet?

http://www.askersund.se/download/18.1957d3c1134c7e9888a8000197/Turistbroschyr+Askersund+Sv+2012.pdf


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.