fredag 6. april 2012

Oppgitt

Nå er jeg temmelig oppgitt. Enda en gang må jeg reise til byen UTEN Oscar. Jeg skal nemlig hente passet mitt mandag om en uke. En uke etterpå skal jeg til legen og ta nye blodprøver, for så å vente til legetimen som jeg har 3. mai. Akkurat nå har jeg lyst til å UUULLLLEEEEE!!!! Blir så utrolig frustrert av dette. Når skal jeg få mulighet til å trene han???

Over til noe annet: Her er et lite klipp med Oscar. Av og til ser han ting som ikke er der. Denne gangen er han sikker på at han ser en annen hund og vil veldig gjerne ut for å hilse på. Er det noe han vil, prøver han å skrike seg til det. Denne gangen er han litt mer stillferdig, men når han virkelig går igang, er det så trommehinnene eksploderer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.