mandag 16. april 2012

Brudebuketten

Nå ser det ut til at jeg har funnet brudebuketten som jeg ønsker å ha. Denne buketten, vil jeg tro - utfra bildene, består av kun en sort blomster og disse mener jeg er helårsblomster, så det skulle være lett å få laget denne buketten. I løpet av mai skal jeg tråle blomsterbutikkene i Bergen for å se om det er noen som kan lage denne. Jeg trenger også en liten bukett eller håndledds-corsage til min niese, og så skal jo brudgom og brudesvenn ha sine corsager også.



Det er merkelig hvor mye dyrere ting blir når man plasserer ordet "brud" eller "bryllup" foran. Selv om det er studiobilder som blir tatt av brudeparet, eller det er buketter hos blomsterhandlere, så er det mye dyrere når disse bryllupsordene kommer inn i bildet.

Merkelig er det...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.