mandag 9. april 2012

Uffda...

Kommer meg ikke hjem i dag allikevel. Må desverre vente til i morgen. Jaja, da blir det hvertfall en koselig dag sammen med hunden min. Vi skal ha oss en lengre tur i dag, men hvor vi skal gå er litt uvisst enda. Kanskje vi tar oss en tur i baroniparken hvis vi slipper å betale (det er bare til å luske seg inn på en av sideveiene der og rusle rundt til man blir oppdaget. Hehe...).

Nå skal jeg snart til å pakke kofferten igjen. Det skal bli så godt å komme hjem til min kjære. Savner han så veldig.

Det med pc'en i går var litt rart. Det virker som om batteriet hele tiden prøver å lade seg, uten å lykkes og bruker opp strømmen som skulle gå til pc'en. Nå har den ladet hele natten så jeg får håpe at den virker fram til jeg kommer hjem.

Ellers i dag kommer jeg til å slappe av med å lese en bok. Det blir lite lesing når jeg er hjemme. Har rett og slett ikke tid. Har jeg en ledig stund, blir det smykkelaging. Om ikke så lenge skal jeg lage armbåndet "Snow Berries" og legge det ut til salgs på Epla.

Denne skal jeg fortsette på i dag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.