lørdag 7. april 2012

Ut på tur 2

Ok. Etter den lille, store utblåsningen min isted, har jeg nå klart å roe meg såpass ned at jeg kan fortelle litt om hva vi har opplevd i dag.
Vi tok oss som vanlig en spasertur etter middagen, som bestod av skive, bacon og egg.


Det har vært et aldeles nydelig vær i dag. Vårsol fra klar himmel, men iiiiiiiskaldt! Det er rart, når man sitter inne, ser det jo veldig varmt ut når man kikker ut, men idet man kommer ut av døren blir det andre boller. Det kjentes mer ut som om det var +2 og ikke +7 som det var i dag...

Vi tok oss en tur i Steinparken igjen. Det gjorde godt å gå. Komme seg ut i frisk luft hjelper på humøret.
Vi traff hele 7 hunder på turen vår i dag. Alle var ferie-hunder. Den første traff vi rett borti veien her. Det var en Bichon-gutt det også, men det gikk veldig fint å hilse på da han var kastrert. Oscar ser på alle kastrerte hunder som jenter og det var kjærlighet ved første blikk.



De andre hundene som vi så, hadde vi ikke tid til å hilse på, vi skulle jo på tur. Allikevel ble det en liten duett i gaten da en liten hund begynte å hyle fordi han vil bort til oss og Oscar hylte tilbake, da han ville hilse på småen.

Anyway, nå skal jeg kose meg med litt påskegodt mens jeg leser i ukebladet jeg kjøpte.

Ha en fortsatt fin aften  §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.