torsdag 5. april 2012

Middaaaag!!!

Har nå spist middag. Og hvilken middag det var. Mors gode gammeldagse lapskaus. Ingen under og ingen ved siden. Hun er flink når det gjelder å lage god, gammeldags husmannskost.


Ellers har Oscar fått grovklippen i dag. I morgen skal han bades og finklippes (noe jeg IKKE ser frem til med glede. Det er iskaldt i den gamle kjelleren...).


Været er ganske kjedelig for tiden. Regn og grått og fargeløst. Jeg gleder meg til fargeeksplosjonen kommer. Tenkte jeg skulle ut og ta noen bilder i dag (det er tross alt fint fotovær), men jeg fryser sånn her inne at jeg ikke orket å sette nesa utenfor døren. Stønn...


Mens jeg er her inne, har jeg ferie fra tv'en. Gidder ikke bruke krefter på å sitte å glo. Når jeg er hjemme, blir ikke tv'en slått på før utpå kvelden. Da er det Bargain Hunt og Antiques Roadshow som står på menyen.
Gleder meg til å komme hjem igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.