onsdag 4. april 2012

Fremme

Nå, etter en del om og men, er jeg fremme i Rosendal. Bygden syd for Norges navle, som jeg liker å kalle den.

Det ble en del frem og tilbake i dag. Vi kjørte vel rundt kl 13 og stoppet ved Amfi Os for å kjøpe minnekort til kameraet som kom i dag. I det vi gikk ut av bilen, skjønte jeg at jeg hadde glemt beltet mitt. Dermed bar det hjem igjen for å hente dette. Da vi satt oss i bilen for å kjøre igjen, la jeg merke til at jeg hadde fått feil minnekort (trodde jeg). Det bar tilbake til fotobutikken for å bytte dette. Ettersom jeg forsto fra han jeg snakket med på Canon, kunne dette apparatet KUN bruke minnekort i klasse 1 til 6, men det var de som sto i fotobutikken uenige i. Hvem som har rett og feil, vet jeg ikke enda (driver å lade batteriet, så jeg får ikke testet det).
Vi kom oss endelig videre og var her ca kl 1730, så det ble en lang tur.

Er ikke store tassen dette.

Det var skikkelig gøy å se gutten igjen. I morgen er det klipping som står på programmet. Kan med hjertet på hånden si at jeg gruer meg. Det tar sånn på nakke og rygg. Heldigvis er Oscar ganske medgjørlig, så jeg håper det går raskt unna...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.