søndag 22. april 2012

Bryllupsvesken og litt til

...men først MÅ jeg bare vise den fantastiske hårfrisyren som jeg våknet opp med i dag. Det er en forsegjort og veldig vanskelig å få til i ettertid.

Fantastisk, ikke sant

I går hentet jeg ut 2 pakker. Den ene var ring-stativene og den andre var mest spennende da den inneholdt brudevesken. Den er fantastisk vakker. Det skulle egentlig monteres en lås på denne, men akkurat den låsen var vanskelig å få tak i, men det gjør ingenting. Den er like fin uten.
Skulle bare ønske at min kjære og jeg kunne ha feiret bryllup flere ganger, bare for å bruke denne vesken. Den blir nok hengt på veggen som dekorasjon etter bryllupet.




Jeg ElSKER denne vesken

Damen som laget denne vesken er utrolig dyktig når det kommer til sy-kunsten. Hun har en blogg der hun presenterer det hun har laget. Jeg fant spesielt en grønn vårkåpe som jeg likte veldig godt.
Her er adressen hennes:
evagaarsolo.blogspot.com  Siden er verdt et besøk.

Den andre pakken inneholdt stativene til ringene. De var veldig stilig, men jeg synes ikke de var verdt pengene. Lommene som ringene skal inni er forferdelig små og stoffet i disse lommene er HARDT. Det er så og si umulig å få plassert litt store ringbaser og lommene sitter utrolig tett. Jeg kommer hvertfall til å selge begge to for 100 kroner/stk + porto, hvis det er noen som er interessert. De er ypperlige til tynnere ringer, så det er bare å melde seg.

kr 100,-/stk

Det er plass til flere enn disse 3 ringene. Jeg måtte plassere de i annenhver lomme da blomstene er ganske store.

En annen opplevelse i går, var sushi. Jeg har aldri smakt det før og kommer heller aldri til å smake det igjen. Det var rett og slett grusomt. Sushien er smakløs og sausen som man skulle dyppe fisken i, smakte sjøvann. Dette kostet oss nesten 100 kroner. En kunne like gjerne kjøpt vanlig fisk, skåret den opp og dyppet den i sjøvann. Det hadde smakt det samme...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.