fredag 27. april 2012

Solgt!

Så har jeg endelig fått solgt vesken. Den gikk for den prisen som jeg ville ha. Nå blir det å bruke pengene på smykkeutstyr. Jeg har nemlig fått forespørsler fra en butikk om å lage en kolleksjon, så nå blir det shopping. Yesss!!!

Var en liten tur innom sentrum idag, men det var så iiiiiisende kaldt at jeg fant ut at det var best å komme seg hjem igjen. Kikket også etter en bursdagspresang til min kjære som fyller år i slutten av denne måneden. Jeg bestilte egentlig en presang, men jeg har ikke fått den og når den kommer, går den i retur. Kan ikke sitte å vente i syv lange og syv brede på en pakke.

Vi skal en tur på Ikea litt seinere for å kjøpe en god arbeidslampe til meg, da må jeg droppe innom Panduro for å kjøpe noen smykkedeler til et armbånd som jeg holder på med. Det er så typisk. Det er alltid noen deler som en mangler for å få ferdig et arbeid...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.