tirsdag 21. april 2015

30 ting dere kanskje ikke visste om Moffeliten


1. Jeg kan ikke sykle

2. Jeg suttet på tommelen til jeg var 13 år gammel

3. Jeg hater fotball og idrett

4. Jeg elsker gamle, norsk filmklassikere

5. Jeg er tallblind

6. Jeg er diagnostisert med bipolar 2

7. Jeg er redd for høyder

8. Jeg hadde noen traumatiske barndomsopplevelser

9. Jeg slet med anorexi og påfølgende bulimi til jeg var 38 år gammel

10. Jeg er redd for høye lyder

11. Jeg var livredd hunder da jeg var liten

12. Jeg lekte med dukker til jeg var 15 år gammel

13. Jeg har fobi mot mark og snegler

14. Jeg hater danseband/norsk country og program som inneholder Tore Strømøy

15. Jeg er livredd for at folk skal bli sint på meg

16. Jeg er konfliktsky

17. Jeg er ganske så uselvstendig og må ha noen til å støtte meg til

18. Jeg elsker rotter, mus, slanger, øgler og edderkopper

19. Favoritt dyret mitt er komodovaran

20. Jeg ønsker meg en Kaukasier (hunderase)

21. Jeg liker ikke at hunder skal bli til førerhunder

22. Jeg er donor

23. Jeg har en svak tinnitus på høyre øre

24. Jeg har kjørt bil uten ulykke/uhell siden 1989

25. Jeg er livredd når jeg kjører ved siden av store vogntog

26. Jeg elsker å reise

29. Drømmen er å gjøre Route 66 og å dra til Hawaii

30. Jeg drømmer om å flytte til Nesøya

SÅNN. Nå vet dere det.
Ha en fin kveld alle sammen

3 kommentarer:

  1. Det er hyggelig å bli mer kjent med deg!
    Håper du får oppfylt dine drømmer!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at vi får bli mer kjent med deg :) Du er en kjempeflott blogger som gir av deg selv, og det er alltid kjempekoselig å lese innleggene dine :)

    Ønsker deg en kjempefin torsdag :)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.