søndag 12. april 2015

Tekst konkurranse

En ny smykkekolleksjon er nå i planleggingsfasen. Denne kolleksjonen vil bestå av halskjeder med morsomme sitater, men jeg trenger hjelp. Jeg har foreløpig 3 forskellige med tekster.

Derfor har jeg nå bestemt å utlyse en konkurranse.

Denne foregår på denne måten:

Smykkene blir satt inn
i firkantete anheng
1. Dere kommer opp med gode og artige sitater.

2. Dere sender inn forslagene deres på mail. Adressen finner dere under fanen "Kontakt". Dere kan evt. sende inn forslaget deres via konaktskjema til høyre her.

3. Alle som sender inn, vil få ETT smykke der sitatet deres er satt inn. Har dere flere sitater, blir bare et trukket ut til å være med i det smykket dere får.

4. Dere kan velge om dere vil ha navn/kallenavn under teksten på smykket.

5. Dere kan ikke sende inn kjente ordtak/sitater.

6. Det vil også bli trukket en hovedvinner som vinner 2 eksemplarer av "The Creative Colouring Book for Adults" fra Panduro hobby.

7. Sitatet må være kort. Helst ikke mer enn 10 ord.

Da kan en f eks lage en koselig kveld med en venn/venninne der dere holder på med farging over en kopp kaffe.

Konkurransen avsluttes 1. mai 2015

For orden skyld:
Denne konkurransen er IKKE sponset

Her er premien:


6 kommentarer:

  1. må kanskje finne på noe lurt:)

    SvarSlett
  2. Det er bare å sette seg ned og gruble. Jeg har kommet opp med 3 forskjellige.

    SvarSlett
  3. Sånn! Nå er det sendt inn til deg! :-)
    Håper virkelig jeg vinner, for en slik bok har jeg ønsket meg leeeeenge! God terapi!

    SvarSlett
  4. Der har jeg inn mitt sitat :)

    Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg videre :)

    Bloggklem fra Toril

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.