fredag 30. mars 2012

Bedre humør nå

Jeg har kommet meg i humøret nå. Sitter og lager et armbånd som skal legges ut for salg rett over påske.

Det er utrolig hvilken terapi det er i smykkelaging. Glemmer de fleste problemene når man sitter og er oppslukt av andre ting. Dessuten løste det egentlige problemet til oppgittheten som jeg følte tidligere i dag.

Når det gjelder smykkelaging så har jeg i lengre tid vært på jakt etter kulørte smykkelåser. Det ser ut som om det er kul umulig å få tak i. Når jeg snakker om farger, mener jeg f eks røde, gule, blå, grønne osv. Hvis det er noen som vet om hvor jeg kan få tak i det, blir jeg veldig glad hvis jeg kunne få et tips.
Jeg er også på jakt etter mynter, ikke valører, men smykkemynter. Jeg vet at Panduro førte disse for en del år tilbake. Det gjør de ikke lengre. Jeg regner med at jeg kanskje trenger 10 - 15 stk. Hvis noen kan hjelpe meg med å skaffe disse, skal de få ekte belgisk konfekt kjøpt på Bergens beste sjokoladebutikk til en verdi på 70 kroner

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.