mandag 5. mars 2012

Endelig i gang

Yes, nå er vi i gang for alvor. Min kjære har booket sin forlover. Min forlover er klar. I går printet vi ut skjemaene som vi skal fylle ut, min kjære har snakket med Byfogden om ønsket dato og jeg har ringt fotografen som vi ønsker å ha, hun var sikkert ute på et fotooppdrag, så hun skulle ringe tilbake, så nå går jeg å venter på tlf.


Har omsider klart å komme meg ut på tur i dag. Sliter med den vonde foten etter jeg forstuet den for en uke siden, men jeg bruker gode sko som støtter godt. Det hjelper på. Siden jeg skadet foten har jeg lagt på meg ett kilo igjen. Det irriterer meg noe så inni granskauen. Dessuten mister jeg fokus hele tiden. Har spist middag hver eneste dag den siste uken og det går ikke. Denne slankingen SKAL jeg klare, selv om det går utover humøret (stakkars kjæresten min). Det er vel på samme måten som å slutte å røke antar jeg.
Jeg røkte i mange år, men sluttet i '92 og var uten helt til jeg giftet meg for første gang. DA begynte jeg å røke igjen, men sluttet i 2003 og har ikke røkt siden. Så litt bestemt er jeg da.
På fredag fikk jeg en fin pakke fra butikken Nylon på Epla. Det var emaljerte smykkedeler. Egentlig er jeg ikke så veldig glad i emaljerte deler, synes de blir litt glorerete, men jeg synes disse var utrolig fine og gleder meg til å ta dem i bruk.

Nei, nå får jeg gå i gang med litt husarbeid. Støvet fosvinner ikke av seg selv §:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.