torsdag 1. mars 2012

Mars!

Omsider har vi endelig kommet til mars. Den siste vintermåneden. Nå står våren for døren. Jeg fikk vite av min mor for noen dager siden at krokusen spirer og det er så deilig å vite. Jeg har hatt en tradisjon når den første varme vårdagen (15+) kommer, drar jeg inn på en kosetur til sentrum for å rusle rundt og se på glade mennesker og kanskje ta noen bilder hvis jeg gidder å ta kameraet med meg. Kanskje jeg burde ta det med da jeg burde bli flinkere å legge ut bilder her på bloggen.

Fant dette diktet om mars på en annen blogg. Synes det er så fint at jeg legger det ut her:

Like a lion in the sky,
And makes us shiver
As he passes by.
When winds are soft,
And the days are warm and clear,
Just like a gentle lamb,Then spring is here.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.