torsdag 29. mars 2012

Uggen

Er litt små-uggen i dag. Tror jeg begynner å få en infeksjon. Ringte legen min for å spørre om jeg kunne komme opp og levere en prøve. Det tar dem 2 minutter å sjekke den for det som plager meg, men nei; Jeg må ringe i morgen for å bestille en akuttime. Forstår ikke hvorfor de skal lage mer arbeid til seg selv. Er det for å tjene penger? Lever prøven, vent på svar, hvis positiv, vent til legen har skrevet ut resept. Det hadde han hatt tid til mellom pasientene.

Her kommer linken til fotografen som vi skal bruke i bryllupet

http://www.siljeholte.no/

Hun tar noen fantastiske bilder. Det er sånn vi liker det. Er ikke fan av de tradisjonelle stive bryllupsbildene. Vi vil ha bilder med litt mer liv. I påsken skal min kjære og jeg finne ut hvordan vi ønsker å bruke fotografen, så skal vi ringe henne rett over påske når vi har bestemt oss.

Var en liten tur ut i dag. Det er SÅ deilig å se at ting begynner å bli grønt i grøftekanten. Klarer snart ikke vente lengre. Gleder meg sånn at tærne krøller seg. Ser utrolig frem til første dagen hvor temperaturen kryper opp mot 20-tallet. Da bærer det til sentrum for å ta en kaffe på Torgallmenningen for å kikke på/prate med folk.
Det er rart å se på folk når våren kommer. Det virker som de tiner opp fra kulden. Om vinteren er vi så sammenkneppet og lukket, men nå våren kommer blomstrer folk i takt med de andre blomstene. Det er så gøy å se at folk smiler igjen. Til og med jeg opplever nå å gå rundt i byen og smile.
Utrolig hvordan solen hjelper på psyken...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.