søndag 25. mars 2012

Sommertid

Endelig. Dette har vi ventet på lenge. Nå er sommertiden her. Dette er første tegnet på at sommeren nærmer seg. Neste er påsken. Selv er jeg ikke så altfor glad i denne høytiden. Synes det blir for kjedelig med alle disse helligdagene. Tror jeg kommer til å ta meg en tur til Rosendal, bare for å ha litt variasjon. Dessuten er det lenge siden jeg har sett mammaen min og Oscar. Det ser ikke ut til at han kommer seg til vetrinær denne måneden heller. Det har gått så mye penger til tannlegen og behandling for ryggen. Føler av og til at jeg har lyst til å gi opp, men en kan ikke gjøre det heller.

Nå har jeg sittet og ordnet litt på smykkene som jeg laget i går. Fant ut at jeg hadde satt perlene på en litt for stor øsken. Jeg satt dem på 5 mm, men har nå gjort det på nytt og brukt 4 mm. Da ble resultatet MYE bedre.

Det ble bedre, gjorde det ikke...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.