torsdag 15. mars 2012

Overstått

Nå er jeg endelig ferdig. Har akkurat spist et fantastisk deilig rundstykke/baguett. På veien hjem fra Betanien droppet vi innom Baker Brun i Telegrafen og kjøpte noe å spise. Jeg våget ikke spise der så jeg tok det med hjem i stedet for. Magen er ikke helt stabil enda, men det går fremover.


Selve skanningen var en gangske artig opplevelse. Forberdelsene selve skanningen var en ganske interessant opplevelse, med både CO2-innblåsning for å sperre opp tarmen samt kontrastveske som fikk meg til å føle meg som om jeg var i syden. Selve skanningen var over på et par minutter.

Jeg er faktisk nødt til å gå til innkjøp av et nytt kompakt-kamera. Det jeg hadde er gått fyken. Jeg har funnet et som jeg liker veldig godt til ca  1 700 kroner.
Canon Digital IXUS 125 HS

Jeg likte så godt fargen og jeg tror kvaliteten på dette er kjempebra. Prisen var heller ikke så avskrekkende. Jeg har jo speilrefleksen min, men siden jeg er begynt å benytte meg mer av bilder her på bloggen, synes jeg det er greit med et vanlig et også. Det er jo tross alt lettere å ta med seg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.