tirsdag 6. mars 2012

Ett lite skritt

 Så var det gjort. Alle erklæringene er fylt ut og venter kun på signaturer. Min kjære skal ordne med underskriften i morgen. Min forlovererklæring trenger litt mer tid. Jeg skal avgårde og besøke min forlover, men jeg har ikke hatt tid til å ringe og avtale tidspunkt, men det kommer til å bli gjort ganske snart.

Fikk laget noen lubne engler i går. Har planer om å lage flere for salg. Jeg har et par forretningsideer, men jeg røper ingenting enda. Haha... Jeg har litt mye på kjøreplanen fremover, derfor må jeg legge smykkelagingen til sides en stund (om jeg klarer DET er en annen sak...).


Nå skal jeg hvertfall starte dagen. Skal først i dusjen og senere ut på en frisk tur oppover alle de utallige oppoverbakkene som er her i området.
Ha en fin dag alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.