fredag 10. august 2012

Bitteliten kjeltring...

Hehe. Ble oppringt for en stund tilbake på mobilen min, hvor en mannsperson sa at de hadde fått beskjed fra Java at jeg ikke kom inn på nettbanken min. Selvsagt avkreftet jeg dette. Det skulle jeg egentlig ikke gjort. Det jeg SKULLE gjort hvis han spurte etter kontonr og kode, var å gi han et kontonr tatt ut fra lufta samt en kode som ikke eksisterer og bare latet som om jeg forsøkte å komme inn på nettbanken min. Det hadde vært utrolig gøy å drive slike svindlere til vanvidd.


Jeg ringte for sikkerhets skyld banken for å undersøke om de hadde ringt, men det hadde de ikke, så det var nok en liten, mindreverdig, totalt amøbe av en kjeltring som sto bak oppringingen. Neste gang en slik en ringer, skal jeg gjøre mitt beste for å gi han et nervesammenbrudd...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.