mandag 27. august 2012

Gaver til 50-årsdagen og litt flere bryllupsbilder

Er ganske uggen akkurat nå. Har hatt et lite anfall (diabetes) og jeg blir alltid veldig dårlig etterpå. Som vanlig endret verden seg under anfallet og jeg begynte å innbille meg at jeg ikke kjente min egen hund. I tillegg husker jeg at jeg stod ved kjøkkenvasken og holdt en flaske med Jif Univeralspray mens jeg tenkte at "Hm, denne tror jeg smaker godt. Jeg har veldig lyst til å prøve denne for å se om det kan hjelpe med følingen". Heldigvis gjorde jeg det ikke.
Etter et slikt anfall får jeg sinnsykt vondt i magen og kan sitte på do i evigheter etterpå. Jeg skulle vært på tur med Oscar, men jeg får overlate det til min kjære i dag.

Jeg har fått redigert litt flere bilder fra bryllupet og legger de inn her. Det vil komme flere siden...

Fra min elskede


Begge disse to er fra min svigerinne og tantebarn
..og her er litt flere bilder fra bryllupet:
Og vi ventet på drosjen som aldri kom...

Like nervøse...

Å gå ned trappen I Tinghuset i stillett-hæler
krever konsentrasjon...

Moffeliten poserer så godt hun kan
mens hun forsøker å ikke få hælene sine
ned i den blaute bakken...

Vår vakre niese...

...og stilige nevø

Disse bryllupsbildene ble tatt av min svigerinne/niese og nevø.

7 kommentarer:

  1. Så fine bilder. Du er så nydelig i den kjolen. Hvor har du kjøpt den og hva for et merke er den? Tantebarna dine er og flotte :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Kjolen er kjøpt på Sorbet på Telegrafen Bergen

      Slett
  2. Hvem har laget buketten din?

    SvarSlett
    Svar
    1. Manic Girl. Beklager det seine svaret. Jeg har rett og slett glemt å sjekke kommentarfeltene.
      Buketten er laget av Blomsterpaviljongen ved Bergen Storsenter §:o)

      Slett
  3. Vem faen tror du at du er??? Tror du virkelig at folk er intressert i å lese om ditt usle, småborgelige liv? Du poster bilder av deg selv som om du skulle være en diva. jeg fatter ikke at du gidder å holde på med dette. Det er jo ingen som vil lese bloggen din!! Slutt og vær så forbanna selvsentrert og gjør heller en innsatts for samfunnet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære, lille anonym. Jeg skjønner godt at du har en dårlig dag, men jeg klarer ikke å forstå hvorfor du leser innleggene mine på bloggen når du ikke liker det som står skrevet.
      Ja, jeg er en diva, det har du rett i. Det jeg ikke forstår er at jeg skader noen ved å være nettopp en diva og som du sier: Forbanna selvsentrert. Jeg tror at jeg har gjort mange folk glade her på bloggen. Nemlig...
      Ps. Er du fra Kvinnherad...?

      Slett
  4. Dessuten, lær deg rettskriving og gå tilbake til skolebenken før du poster kommentarer her...

    SvarSlett

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.