torsdag 16. august 2012

God morgen!

Så ble det en ny tidlig dag. Jeg har et skikkelig søvnproblem, det er derfor jeg er så tidlig oppe - eller rettere sagt; VAR tidlig oppe. Jeg våknet kvart på 6 i dag tidlig og fikk ikke sove igjen. Slik er det hver gang jeg våkner på denne tiden. Jeg tror det har noe med søvnsyklusen å gjøre. Når jeg våkner rundt dette klokkeslette, er det sikkert fordi jeg har en lettere søvn akkurat da.

I dag har jeg "fri" fra alle avtalene, så i dag blir det husarbeid og trening. Jeg la ganske mye på meg i ferien og har ikke klart å komme ned i vekt enda. Jeg var på vekta i går kveld og fikk et sånt sjokk at jeg ble dritsur og nektet å gå den faste kveldsturen. Jeg var rett og slett så rasende på meg selv at hadde jeg møtt meg selv i døra, hadde jeg gitt vedkommende en skikkelig lusing...

Som jeg sikkert har skrevet før, holder jeg på med bryllupsboken vår. Jeg har gjort ferdig 7 sider og venter nå på bildene fra fotografen samt bilder som gjestene tok. Det skal bli en utrolig fin bok, med historier og sitater. Jeg ELSKER å jobbe med slike ting.

Jeg var tenkt å laste opp bilder fra fotoboken som jeg jobber med, men som sagt, får jeg ikke lastet opp et eneste bilde.

Grrrrr...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.