onsdag 8. august 2012

Hva skjer med Hotmail?

I forgårs laget jeg meg en ny hotmail-konto. Registreringen gikk bra og kontoen virket. Etter at jeg logget meg av og skulle logge meg på igjen, kom jeg ikke inn igjen. Jeg fikk beskjed om at kontoen ikke finnes. Jeg VET at jeg har gjort alt riktig. Sjekket og dobbeltsjekket at alt stemte mens jeg drev med registreringen.
Da jeg igår skulle forsøke å lage ny konto, fikk jeg beskjed om at den kontoen jeg forsøkte å registrere på nytt, allerede fantes. Hvordan i alle dager kan en konto som allerede er registrert ikke finnes???

Jeg har forsøkt tidligere å lage en konto også. Heller ikke den fungerer. Får de samme feilmeldingene. Jeg kan heller ikke nullstille passordet fordi sikkerhetssystemet heller ikke fungerer. Jeg får ikke sikkerhets-spørsmålet som jeg har registrert.

Nå har jeg ordnet meg en ny konto på gmail. Den fungerer som den skal, men jeg får ikke videresendt e-posten min fra den gamle hotmail-kontoen min til denne.

JEG ER FRUSTREEEERT!!!!!!!!!!1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.