fredag 10. august 2012

Nydelig lys

For en uke eller to siden, dukket det opp et fantastisk kobber-lys over Kalandsvannet. Jeg har aldri sett et sånt lys før. Samtidig som solen gikk ned, regnet det og i tillegg fikk vi se en svær regnbue. Den ble desverre litt uanseelig på bildet, men jeg gjorde så godt jeg kunne for å få den med.

Her er de 2 første bildene. Det vil komme flere senere.

Himmelen brenner

Dette huset er egentlig hvitt...

Ellers skal jeg gå igang med å fotografere smykkedeler. Jeg har 24 bokser å gå igjennom og det vil sikkert bli sortert ut en god del smykkedeler som kommer til å bli lagt ut for salg om ikke så altfor lenge.
Nå skal jeg først gomle litt frokost for så å hoppe i dusjen. Vi høres...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen en liten melding.